2005-12-16

God Jul till mig från mig!!

Jag klarade det, jag KLARADE det!!
Den bästa julklappen stod jag för alldeles själv i år - imorse stannade vågen på 69,8 och därmed har jag gett mig själv den julklapp jag mest av allt önskade mig; att återigen vara med i "60-klubben". Det är två år sedan sist och som bonus vägde jag imorse på hektot 10 kg mindre än den 2 januari när jag började om. Det är klart att 10 kilo på ett år inte är så mycket, men med tanke på att omstarten kom av sig helt och hållet i somras när maken blev sjuk i Hepatit A, och jag istället gick upp 4 kg då, så är jag NÖJD!

3 kommentarer:

Var dags glimtarn sa...

Grattis!!! Härligt att kunna ge sig själv en sådan bra självstärkand klapp! :)

Anonym sa...

Toppen!
Då kan du äta lite extra gott till jul :-)

Anonym sa...

Grattis, gumman!!
Nu är det väl min tur, kanske, kanske!!
Mamma