2005-11-25

Ny i familjen - tegelröd pärla


Gamla bilen gick inte igenom besiktningen så snabbt som attan behövde vi hitta ny. Surfade runt och letade lite och hittade en pärla! Passande nog hade förra familjen kallat henne ”Pärlan” också, så det kanske får fortsätta så. Den är mindre än vår ordinarie bil. Den är äldre än vår ordinarie bil. Den har färre finesser än vår ordinarie bil. Det är jag som alltid kört vår ordinarie bil, men inte nu längre! Har haft den nya för första gången idag och älskar den redan! Mest älskar jag växelspaken som också den är tegelröd :-)

Håll en tumme för mig imorgon när det är dags för det stora bröllopet. Jag ska vara snygg, jag ska vara säker och jag ska stråla! Jag har ju de Snygga! Bruna! Stövlarna! Så vad kan gå fel? Inget, eller hur?!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nä men vilken fin liten en! Nästan lika fin som min som är typ lika liten! *S* Visst är det mysigt med liten bil!?!?