2005-11-05

De är mina!!

De! Snygga! Bruna! Stövlarna! är MINA!

Maken och jag skulle åka till den lilla staden i grannkommunen idag, en snabbis bara för att titta på Dressman om det fanns byxor till en kavaj vi sett ut åt honom. På väg dit kom vi på att vi skulle åka till Uppsala istället. En timme att köra och vi var ju för ovanlighetens skull barnfria då dottern tillbringat dagen med mormor och morfar, så beslutet var lättfattat.

Där i en skoaaffär, exlusivare variant, fanns de. Jag svalde hårt innan jag tittade på prislappen och hade väl i bakhuvudet bestämt att det till och med var ok med över 1500. Ekonomin är lite ansträngd även om det börjar se lite ljusare ut. De kostade 1000 - bara, känns det som!

Att de dessutom expedierades av Snygg! Urtrevlig! Charmör! gjorde inte saken sämre...

Man kan shoppa sig lycklig! Ytlig? Jag? *fnyser* haha, ibland måste man få - så det så!

Inga kommentarer: