2006-12-19

Lite nytt

Jag var lite trött på den bruna medaljongtapeten till bakgrund som hängt med i över ett år nu. Och tänk att trots att jag tillverkat hemsida efter hemsida efter hemsida genom att traggla html sida upp och sida ner, så kan jag inte hitta energi och lust att göra egen här. Alltså får det bli vad blogspot har att bjuda på och den som mest föll mig på läppen var denna prickiga tingest... Lite kunde man modellera med färger och typsnitt så jag kan ju låtsas att den har en väldigt personlig prägel. Jaja, huvudsaken är väl att det är läsbart och det tycker jag.

Det som återstår är att få hit en besöksräknare och jag väntar och väntar och väntar på mail från sitemeter med mitt lösenord, men de har väl viktigare saker för sig... *knycker sårat på nacken*

Och förresten så går jag och väntar på jobbesked också. Det pendlar gruvligt mellan hur jag ska ställa mig till ett eventuellt jobberbjudande. Faktiskt mest för att jag inte vill byta arbetskompisar. Saknar dem redan efter att ha varit hemma i drygt en vecka... Men en massa annat också förstås, som jag inte riktigt kan sätta ord på, men som ändå betyder att ett nej inte skulle bottna i feghet. Det är ju jag som ska leva med ett beslut, så huvudsaken är ju att just jag bottnar i det kommande beslutet.

JAG VILL HA BESKED!

Inga kommentarer: