2006-12-12

Kanske kände jag ändå på mig?

Några av er lurades ju igår att jag hade stora nyheter att förmedla. Det jag menade var att jag bytt adress på bloggen - att det var den stora nyheten. Men kan man tänka sig... Jag har en stor nyhet - på riktigt!

Jag gick vidare!! Jag ska på en intervju till på söndag!

Livsgnistan som verkligen lyst med sin frånvaro de senaste dagarna, mer än jag tidigare upplevt, fick lite fyr i alla fall. Jag kan ana något som känns som förhoppning och förväntan. Det känns bra!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Nämen?!! Ååååååh, vad roligt!!! :-D Jättekul verkligen och jag önskar dig jättemycket lycka till! Och vet du... OM du blir erbjuden jobbet och tar det... så har du mig som kund OMEDELBUMS!! ;-) *lycka-till-spark-i-rumpan* KRAM!!!

Ina sa...

Det känns skönt att redan ha en kund ;o) Du är SÅ välkommen i så fall!! I annat fall också för jag tror verkligen på deras koncept! Men det kan vi ta en annan gång - håller det lite hemligt än så länge!
KRAM

Anonym sa...

OOhhh,vad kul!! Stort grattis!!//kram Marina

Anonym sa...

Grattis!! Då fortsätter jag hålla tummarna ett tag till.

Anonym sa...

Åh vad jag blir glad för din skull...håller tummarna

Ina sa...

Marina, Malin & Carina - med så mycket grattis och så många tummar kan det ju inte gå fel! TACK!