2007-04-25

Tre dagar senare

Nystartade, igen, i måndags. Utan motivation men med en framtvingad disciplin. Det ÄR verkligen medicinen!! Jag måste använda versaler, kursiv och fet stil på ordet ÄR för det är svaret, sanningen och vägen att vandra. Jag ser det ju så tydligt. Efter en disciplinär start. Tjurighet och med blodiga knogar i kampen mot monstret... Blott tre dagar senare så kan disciplinen luta sig tillbaka och vila.

Motivationen har tagit över. Det är inte ens svårt. Det är till och med lätt!!! Det enda som irriterar mig i dagsläget är att jag inte kan minnas det när jag ramlar. När sockermonstret går över lik för att få klorna i mig. Då försvinner motivation och disciplin i en salig röra ner i avfallskvarnen... Jaja, men nu har jag båda med mig i medvind och jag njuter!!

Inga kommentarer: