2007-04-22

*spottar i nävarna*

Imorgon är det "back-on-track" som gäller. Igen. Bara att ta tjuren vid hornen, rikta en stor, fet spark rakt i skrevet på sockermonstret och om igen bestämma sig! Finns inte motivationen - och det gör den verkligen inte den här gången - så får man plocka fram disciplinen. Så får jag plocka fram disciplinen. Vad har jag för val? Vad har jag för val???

Jag har ju bestämt mig - jag ska aldrig mer bli tjock. Det finns bara en väg. Slingrig. Obekväm. Dåligt upplyst. Osandad. Mycket mötande trafik. Stora gropar. Men det är den enda vägen. Jag styr in där imorgon!

3 kommentarer:

Lyckliga Grodan sa...

heja heja..

du klarar det..

jag knyter på mig skorna just nu..
för dagens promenad..

tack vare inspiration från dig har jag gått ner elva kg, fyra till ska bort..

Ina sa...

Oj, tusen tusen tack!! Du anar inte vad ett sådant inlägg betyder för mig - vilken lycka att få höra att du hittat inspiration hos mig att gå ner i vikt. Jätteduktigt gjort av dig!
...och nu klarar jag det OCKSÅ! Jag lovar!!

Christine sa...

Jajamensan! Det där inlägget ska jag gå tillbaka till. VAD HAR JAG FÖR VAL??? Presajsli. Jag ska inte heller bli tjock mera. Det bara är så.

Krampåre!