2007-04-07

"Det var länge sen...

...jag fota´ några blommor, så jag sticker väl iväg och gör det nu..."

Det är roligt att fota blommor och träna på inställningar på kameran. De står så beskedligt kvar och väntar på att jag ska hitta det jag har tänkt mig. Jag kan tänka om och prova igen och igen. Det som inte finns en sportslig att få chans till när man fotar barn och djur - det jag annars mest ägnar mig åt. Men frågan är vad jag ska göra av alla foton sedan? Jag kan ju fota, redigera och radera men det känns som om något inte riktigt blev som jag tänkt mig då. Hm, får fundera vidare på det. Under tiden får ni som råkar glida förbi här beskåda mina alster. Visst känner ni er osedvanligt hedrade?!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka underbara foton! Här är ett perfekt ställe att visa dina alster!
Nästa steg är väl att börja scrappa dem också... ;-)

Anonym sa...

Härliga vårfärger!

Ina sa...

Tack! :o) Akta er - det kan börja dyka upp i mailboxen också!! ;o)