2006-09-30

Mina mått :o)

Egentligen är ju siffran på vågen bara en siffra som inte säger så jättemycket. Ofta får man rådet att mäta sig om vågen "bråkar" och inte går ner som man har tänkt sig... Jag har inte varit så flitig med måttbandet, men har ändå några siffror sparade. Nu är det väldigt roligt att ha dem och så här ser de ut:

Vikt: 95 kg - 80 kg - 64 kg

Byst: 116 cm - 106 cm - 92 cm

Midja: 103 cm - 93 cm - 78 cm

Höft: 126 cm - 116 cm - 102 cm

Lår: 71 cm - 65 cm - 57,5 cm

Överarm: 37 cm - 32 cm - 27,5 cm

Det är lite häftigt att upptäcka att jag då - för 30 kg sedan - var större runt midjan än vad jag numera är runt höfterna... Jag är så oerhört glad att jag haft styrkan till denna viktresa!!

...och med denna blogg ska jag försöka sätta punkt, åtminstone för ett tag, på vikt-bloggande. Antar att det kan bli lite tjatigt i längden...

1 kommentar:

Anonym sa...

"Av vad hjärtat är fullt talar munnen".
Bloggar har man väl för att skriva av sig.
Så skriv du om vikt, BH eller stortånaglar om nu det skulle vara nåt du funderar på.