2006-09-03

Påminnelse om anonymiteten

Fler och fler som känner mig ”på riktigt”/IRL har adressen hit numera... Det är roligt att flera läser, samtidigt som det för mig är svårt att hålla fokus på att det är mina tankar, mina ord, som skrivs här. Inte vad jag tror att ni förväntar er att få läsa. Vill man inte veta låter man bli att läsa - svårare är det ju faktiskt inte! Vill man läsa något annat får man skriva själv. Enkelt, eller hur :o) ?!

Jag vill bara påminna er om min önskan, att när ni kommenterar - vilket jag mycket gärna ser att ni gör, blir lika glad varje gång!! - vara snälla och respektera att jag inte vill ha namnet på mig själv, maken, dottern och övriga familjen utskrivet. Vi heter ”Ina, maken och dottern”, varken mer eller mindre. Anledningen till detta är att jag inte vill att man ska få träff här i bloggen genom att söka på våra namn...

Och - som sagt - kommentera gärna!!

Inga kommentarer: