2007-01-10

38,8°

Då blir det inte mycket till blogg... Usch, vad jag är dålig på att vara sjuk - vad synd det blir om mig. Så tänker jag på pappa som drabbats av någon eller flera av dessa diagnoser; sorkpest/lunginflammation/KOL. Han mår därefter - riktigt pyton med andra ord. Hoppas på besked imorgon i alla fall vad det är och att det vänder nu så han kan börja må bättre.

På jobbet går det bra efter 2 dagar. Det känns väldigt mycket bättre än före jul. Var på möte med rektor igår tillsammans med "tredjepart" och diskuterade framtiden, lade upp en handlingsplan. Efteråt var jag mycket, mycket trött men vartefter kvällen gick kände jag en ny energi komma spirande. Mest av allt beror det på att jag vann!!! Jag vann "kampen" (som det ju kom att bli) om schemaläggningen, och ska från och med i vår -igen- vara den som står för det arbetet. HAHA!...*hosthost*

Måste lägga mig igen! Sjuk i förkylning men jobb-laddad och det känns bra!

Kram pappa, tänker på dig hela tiden!

1 kommentar:

Ulrika sa...

Usch, inte kul att vara sjuk, hoppas du blir frisk snart!

Men kul att det känns bra med jobbet igen :-)