2007-09-29

Slö dag

Regnet öser ner ute. Jag har ont i halsen. Igen. Var rejält förkyld för 2-4 veckor sedan, det höll i sig länge. Igårkväll var jag på After Work med ca 20 av arbetskompisarna. Kom hem vid 21.30 så jag hann ändå fredagskvällsumgås med maken. Idag sitter jag och slösurfar i soffan. Dottern är hos bästisen från förskoletiden. Hon längtade mycket, efter bästisen - men mest efter bästisens djur. Hon saknar djur, dottern. Tur att marsvinen flyttade hem i torsdags! Vi hämtar dottern vid 17-tiden och passar på att äta lördagsmiddag på restaurang. Måndag är ny vecka. Ny månad till och med; 1/10. Bra dag för omstart av diverse saker i livet. För mig blir det omstart med nyttigt liv och leverne, igen. Har jag skrivit det förr? Det tar emot mycket den här hösten...

Inga kommentarer: