2008-01-28

Jag kom in!

För många nyårslöften har gjort det näst intill omöjligt att komma in på kvällspassen på friskis här i stan... Men ikväll kom jag in på mitt absoluta favoritpass - och jag är nyfrälst. Det är nästan som en religion! Varför har jag inte varit där på några år? Varför...?! Tänk vad endorfiner och adrenalin kan göra! Jag är hög som ett höghus ikväll, samtidigt som jag mår bra mentalt. "Höghet" av socker är inte alls lika angenämt för då gnager samvetet som en liten mus på en ostkant... Alla måndagkvällar resten av vintern/våren är inbokade; jag ska vara där i så god tid så jag alltid kommer in!

2 kommentarer:

Mustardseed sa...

Åh vilken skön känsla!

Jag har så attans ont i ryggen nu men inbillar mig att så snart bebisen kommit ut och jag repat mig så ska jag börja projekt "hitta kroppen som försvann", först medelst långa promenader och sen på gym. Blir peppad av att läsa hur skönt det känns när man lyckats!!

Anonym sa...

Åh vad härligt, visst är det underbart när man hittar sitt favorit pass?? Ska själv iväg på mitt medel puls pass nu kl 18 ikväll, och jag ÄLSKAR det!! Det är så kul :)

Vad är det för pass du går på?

kram!