2008-01-01

2008

Nytt år!
Det ska bli ett år i hälsans tecken.
Under 2007 visade jag att jag kunde gå upp i vikt igen *suck*... inte så svårt. Nu ska jag visa mig själv att jag kan gå ner också. Det vet jag ju att jag också kan så det ska inte bli nån match. Jag har inget val. Jag trivs inte som jag ser ut nu. Hjärtat mår inte bra av det... Jag har ju till och med läkarord på det; "Ina, bli aldrig mer tjock!" Då lyssnar man. Då måste jag lyssna. Tillbaka till fokus. Tillbaka till vad som faktiskt spelar roll. Livet spelar roll - godisintaget spelar inte roll. Så lätt att glömma men så viktigt. Faktiskt livsviktigt!

1 kommentar:

gumsan70 sa...

Hej!

har kikat in här då och då men inte orkat skriva nån kommentar just vid tillfället.

Jobbigt med din pappa, tråkigt med din pappas yngsta moster oxå. Jag förlorade min farbror helgen innan jul.. :(

Lycka till under 2008 med vikten! Du kan ju som du själv säger... bara att bestämma sig :) *säger dom som vet*

kram!