2008-03-02

Ljusterapi


Ljusterapi eller ljusbad - båda orden fungerar. Över 1 meter snö när vi kom. Än mer när vi for eftersom det har snöat en hel del under veckan också. Mest på nätterna konstigt nog, så vi har haft flera dagar som på bilden. Ledighet. Familjetid. Vänskapstid. Dottern har lyst ikapp med solen. Nu är vi hemma igen. Grått är ordet då. Grå himmel. Grå omgivningar. Grå asfalt. Tre riktigt arbetssamma veckor på jobbet framför mig. Både i tid och mentalt. Jag föredrar över 1 meter snö, sol och ledighet. Bara en vecka till... Är jag underlig då?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Oj vilken härlig bild!! Det låter onekligen avkopplande med snö, sol o ledighet. Förstår att du vill ha en vecka till i det tillståndet :)

Hoppas att vi får uppleva samma i Branäs om 2 veckor!

kram kram

Anonym sa...

Norrland kan bjuda på sådan välgörande terapi i påskhelgen. Det kan vi 100%igt garantera.
Välkomna!

Var dags glimtarn sa...

Har du tagit den bilden? Nej jag förstår dig precis! ÄLSKAR SNÖN och ljuset och skidåkningen....

Ina sa...

Anna: Håller tummarna att ni har lika stor tur!

Mamma: Till påsk eller senare - snön lär ju ligga kvar hos er ett tag. Beror ju på hur pappa mår av behandlingen också...

Vardagsglimtarn´: Det är jag på fotot så jag har outat mig ;o) ...maken bakom kameran, han lekte lite med sol, ljus, molnen som rullar upp bakom. Ganska många roliga bilder. Vi skulle ju snacka foto du och jag!! Det har jag glömt!

Var dags glimtarn sa...

Fantastisk bild!!!! Wow!

Var dags glimtarn sa...

Ina- blev tvungen att lägga upp två naturbilder jag tog i helgen hos mig :)!