2007-02-24

Long time no see

Jag har tappat skrivförmågan... Vet inte riktigt varför. Jo, den senaste veckan vet jag för då har vi varit däckade av förkylning både dottern och jag. Hon börjar vara hyfsat pigg igen men jag, som blev sjuk senare, är fortfarande helt orkeslös. Men innan vi blev sjuka? Jag vet inte. Jag har funderat en del på att "jag borde skriva" som jag får höra från olika håll ibland. Då tystnar jag... Det har hänt förr så det är egentligen inget nytt. Men jag vet inte vad det beror på. Den här gången fick jag en bild, en känsla, under kanske 1 sekund hur jag skulle göra, vad jag skulle skriva och hur jag skulle börja. Sedan försvann känslan och där tystnade jag. Vi får se om en veckas sportlov kan locka fram känslan igen. Jag hoppas det. Åtminstone så pass så jag får ner något i bloggen!!

Inga kommentarer: