2006-08-28

I like! :o)



Så lite kvar så det nästan inte går att se på bilden. Snart, snart är jag där - i mååål! Gissa om här kommer att hurras och ropas och gråtas och slås klackar i taket då?! Och firas, fast inte med ätande förstås... Undra om här finns någon läsare som har lust att komma med förslag vad jag skulle kunna göra för att fira 40 kilos viktnedgång. Jag är ju för sjutton gubbar snart där!!!

När jag ändå är igång med dessa nedräknare kan jag slänga in en jullovsräknare också. Det gäller ju att hålla fokus på de viktiga sakerna i livet! Pippi började ju skolan för att få jullov - en orsak så god som någon!


4 kommentarer:

Anonym sa...

Otroligt duktig du är!!! Önskar jag också hade så nära till målet men här är lååååångt kvar. Men jag har iaf börjat så jag är stolt över det. 4 kg har jag lyckats bli av med. Men som sagt så har jag mååååååååånga kvar.

Anonym sa...

Glömde tipsa om hur du ska fira...tycker du ska åka på spahelg och unna dig lite mysig massage, ansiktsbehandling eller något sånt.

Anonym sa...

Wow, vad himla DUKTIG du är!! Är jätte imponerad!!!! Har ju inte varit inne här på hela sommaren så jag blev lite smått förvånad och glad för din skull att du lyckats :-)

Hur du ska fira?!?! Ja, hur som helst, bara det känns bra för dig. Ett glas champange, lite god 70% choklad, en massage, en helg på tu man hand med världens omtänksammaste man... det finns många sätt..

GRATTIS!!

Kram Anna

Anonym sa...

Oj, oj, oj........ vad du är nära!! Ett riktigt stort grattis från mig - i förskott!

Jag tycker att du ska fira med att boka dig på en fotokurs....

*kram*