2006-08-28

Översikt

Jag vill...
… nå min målvikt som bara är 0,9 kg bort!
… färga ögonfransarna
… sluta bita på naglarna (hade uppehåll i fem år men nu verkar det hopplöst att få nån hejd på det)
… vara ett stort stöd för en vän långt borta som mår riktigt, riktigt dålig
… börja rida igen (ska hämta hem hästarna till helgen)
… shoppa hejdlöst mycket kläder utan att tänka på vad det kostar
… åka till London och göra det
… byta chef!!
… åka till Grekland
… gå en fotokurs
… fortsätta kunna se det stora i det lilla
… åka på romantisk weekend med maken
… bli överraskad

Vissa saker lätta att göra verklighet av, andra svårare.

Jag har…
… rensat garderoben
… gått ner 40 kg i vikt!
… världens finaste dotter
… världens omtänksammaste man
… en rinnande näsa
… handlat för mycket kläder med tanke på ekonomin
… sagt ifrån till chefen!
… placerat om mina växter så de nya jag fick av mamma och pappa kommer till sin rätt
… gosat med hunden
… sett över höstens helger för lite planering/framförhållning
… sådär lagom långtråkigt, som gör att lugnet sprider sig i kroppen.

Vad rik jag är! Vad många värdefulla saker jag har/har gjort! (...och några mindre värdefulla)

Jag mår…
… bra :o) !!

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt att höra att du mår så bra!!
Kul att du är igång med bloggandet igen!
Fotokurs har jag anmält mig till i dag. Du kanske ska hänga på?! Medborgarskolan.
kramar