2007-05-28

DRA I SIGNALSNÖRET!

Det var ju vårrus förra veckan och det har jag inte skrivit om!!

Jag gav mig iväg joggande. Jag passerade första kilometern joggande. Jag passerade andra kilomtern joggande. Då bestämde jag mig för att jag skulle orka till tredje kilometern för att slå mitt eget rekord från premiärturen, som ju var 2,5 km. Jag passerade tredje kilometern joggande. När jag passerade även fyran joggande fanns inget annat än hela vägen i huvudet - och utan större ansträngning KLARADE JAG DET hela vägen in i mål!

Jag sprang/joggade/lunkade (men GICK INTE) i fem kilometer - hela vårruset!!! Gissa om jag är nöjd!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Wow, heja, bra jobbat!! Du ska absolut vara STOLT över dig själv... det hade jag oxå varit!

kram :)

Lyckliga Grodan sa...

yippiie..
gud så skönt..

1-0 till dig..
mot lättjan...