2006-10-04

Nu mår jag BRA!

Vad underbart det är att må bra igen när man varit riktigt dålig!

I morse väckte dottern mig vid 6-tiden och vi kunde ligga och mysa och småprata en lång stund tillsammans. När vi steg upp gick jag på toa och sedan upp på vågen... morgonrutin - och vågen som jag nu törs lita på stannade på 62,9 kg. Precis där jag vill ha den alltså! Då mådde jag riktigt bra av det också!

Maken hade kokat gröt, dottern sett till att ljusen i nya lampan i köket var tända så det var riktig mysig höststämning att slå sig ned vid frukostbordet. Gröten smakade gudomligt, jag kan inte säga annat! Energin spritter runt i kroppen igen och jag kan konstatera att "...efter regn kommer solsken" men även att "...efter sjukdom kommer energi!!"

Idag ska bli en härlig dag!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Visst är det skönt att det ibland kan kännas så perfekt