2008-04-21

Jag gör det på en gång!

Tar tag i bloggeriet alltså. Jag har nämligen blivit utmanad av Moderna. Det var ett tag sedan, men "skam den som väntar på nåt gott..."

Here goes:

TRE namn jag går under:
Mamma
Ina
Fröken (ja, faktiskt - och då svarar jag: "Ja, eleven")

TRE saker som skrämmer mig:
Döden
Ondska
Bilåkning (inte att köra själv, men att åka - det är läskigt)

TRE saker jag har på mig:
Trekvartslånga marinblå mjukisbyxor (sa jag att det är VÅR!?)
Lila linne
Marinblå kofta - fast den ligger visst kvar ute på altanen

TRE sanningar:
Dottern är det största & viktigaste som hänt mig.
Att älska någon är fantastisk, men också tätt sammanlänkat med oro
Det är vår!

TRE saker jag verkligen vill ha:

Fettförbrännande tryffelchoklad
En utlands- och en skidresa/år; gratis
...men mest av allt:
En cancerfri pappa

TRE personer jag utmanar:
Malin
Grodan
och
Anna, vars länk jag måste uppdatera!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Ina!

hihi.. fettförbrännande tryffelchoklad kan jag hänga med på :)

Har lagt ut min utmaning på bloggen nu.

kram!