2008-06-15

Snart 20.000 besök!

Enligt besöksräknaren här till höger har jag snart haft 20.000 besökare på sidan. Enligt statistik jag får därifrån är det oftast 25-30 besökare/dag. Vilka många av er är vet jag, men jag är verkligen väldigt nyfiken på er som jag inte känner till. Självklart får man "smyga omkring i vassen" utan att avslöja sig, men den som känner för det får gärna visa sig. Jag är ju en nyfiken varelse!

Funderar samtidigt en hel del på att byta blogg-ställe, för att kunna skriva skyddade inlägg där man måste ha ett lösenord för att komma åt de inlägg jag väljer att skydda. På så sätt skulle jag kunna ha mera foton, och också skriva om saker som jag vill ha lite koll på vilka som läser. Jag ska fundera vidare på det och självklart återkommer jag i ämnet om det blir aktuellt.

15 kommentarer:

Anonym sa...

Här är jag som smyger lite ibland.
Satsa på wordpress om du ska byta. Sååå mycket mer möjligheter.

Ina sa...

Jodå, jag vet att du brukar finnas här :) - tack för kommentaren! Det är just på wordpress jag försöker förstå mig på hur man gör... Jag är som en gammal hund, vill inte lära mig "sitta" på gamla dar!

Anonym sa...

Hej,

jag är ofta inne och läser din sidan, jag tycker du är så stark i många situationer och du ger mig inspiration av "din resa" när jag försöker med min.

Kristina på julibarnlistan

Ina sa...

Hej Kristina! Jag visste inte att du läste här inne regelbundet. Vad glad jag blir av in kommentar; känns roligt att kunna inspirera. Just nu är min "resa" så inspirerande för mig själv, så jag delar dessutom gärna med mig!

Anonym sa...

Hej Ina!

Ja, jag läser ju titt som tätt här och faschineras av din kamp med vikt och annat. Jag bara måste läsa helt enkelt, du fänglsar!

Jag bytte till wordpress efter mycket om o men, tyckte det verkade så krångligt, men nu när jag lärt mig så är det faktiskt mycket enklare.. skönt att kunna skydda vissa inlägg oxå!

kram på dig!

Ina sa...

Kan jag inte få gå kurs hos dig då, Anna, jag har krånglat fram och tillbaka idag och jag fattar inte hur det går till... Känner mig korkad, och den känslan gillar jag inte - då fortsätter jag hellre här!
Kram själv!

Anonym sa...

Hej!
M med 3 från sommarbarn, jag läser också här regelbundet och tycker du skiver väldigt bra! Gillar att läsa din blogg och följa hur det går med "allt".
Ha det bra!

Ina sa...

Hej "M"! Tack för kommentaren, vad roligt att "se" vilka som är här!
Ha det bra du också!

Anonym sa...

Hej ina! Jag läser din blogg ganska ofta sen jag snubblade över den via en annan blogg. Vi har "rört oss i samma kretsar" s a s och jag tycker du skriver väldigt fint och tänkvärt - därför är jag en återkommande besökare, men kanske inte (tyvärr) en flitg "kommenterare". Jag bytte från blogger till wordpress vid årskiftet (efter nästan 3 år med blogger) och det bytet ångrar jag inte... Wordpress är enklare nä man väl kommer igång - åtminstone för mig som "dator-okunnig". Ha en riktigt fin sommar!

Anonym sa...

Här är jag också! Tittar in så fort jag får meddelande om att du skrivit nytt inlägg.
Jag gillar att läsa det du skiver, du skriver med inlevelse och det känns som jag känner och har träffat dig IRL.
*kram*


www.veronikap.blogg.se

Ina sa...

Men det här är ju så roligt så det är ju nästan inte klokt! Tack, Applecore, för din kommentar. Jag har redan boat in mig hos dig, kommer att finnas bland mina favoriter.
Veronika; ja, visst är det konstigt att vi inte träffats? Jag har samma känsla, att vi känner varandra. Men så är det ju inte. Det borde vi ändra på!! Tack för din kommentar också!

Anonym sa...

Hej, som du vet läser jag din blogg regelbundet men är dålig på att lämna komentarer...skäms på mig :-O. Hoppas man får hänga med om du bestämmer dig för att byta blogg.

Ina sa...

Japp, jag vet ju att du "hänger" här och det är jag glad för!! Självklart får du hänga med när/om jag byter - jag håller på att "träna" på det andra stället, men jag måste vara osedvanligt trögtänkt...
kram kram

Anonym sa...

Hej!
Svar på din fråga under förra inlägget: nej, vi känner inte varandra. Jag hittade hit via en länk på en annan blogg och fastnade. Läser inte varje dag, men lite då och då. Läser också på ett annat forum :-) eftersom jag jobbar med min vikt och inspireras av dg och känner igen mig i delar av viktvåndorna!

Ina sa...

Tack för svaret, Magdalena. Jag blir så nyfiken när någon jag inte känner till skriver här - de kommentarerna är liksom extra spännande. Det är fortfarande lika förvånande att jag kan fungera inspirerande, trots att jag kämpat med vikten så länge, men samtidigt också jätte-jätteroligt förstås! Viktvåndor... Ja, de har vi så det räcker - alla vi som viktkämpar!